USA: Target a Costco

Sláva nám chtěl ukázat, jakým způsobem se v retailu prodává software v USA. Target bych přirovnal k našemu Electrowordu. Z konkurenčních produktů tam byl Adobe Photoshop Elements, Corel Paint Shop Pro a ještě třetí produkt, který neznám. Costco je pro změnu obdoba našeho Makra, vstup je podmíněn vlastnictvím American Express (lze vyřídit za $100/rok, pro obchodníka nevýhodné – přes 3% poplatky, pro zákazníka podle slov Slávy výhodné – banka vrací držiteli 1% ze všech plateb). V Costco jsme z grafických software nic nenašli, pouze věci jako Windows, výukový software, antivir, apod.
Costco nám bylo doporučeno jako zdroj levného jídla – hotdog za $1.5, celé grilované kuře za $5, cca 1/4 pizzy za $2. Chuť nedokáži popsat, Jarek to zhodnotil takto:
„Sežer to, ale neochutnávej to“
Místní kuchyně mi prostě nesedí, kromě steaku tu nic pořádného není. Různé mexické zamotané nesmysly, hamburgery, hranolky nebo jejich pizza – to není pro mě. Poslední dobré jídlo byla večeře, kterou v Atlantě vařila Šárka. Ivano, jestli tohle čteš, v pondělí po návratu bych si dal gulášek a točené pivko :-).